Alcedo media BV


Alcedo media BV is uitgever van het platform TGTHR en de vakbladen Kwaliteit in Bedrijf en Kunststof Magazine: uitgaven die elk marktleider in hun branche zijn.

Via onze platformen brengen wij professionals hoogwaardige vakinformatie en praktische tools.




TGTHR | Samen duurzaam ondernemen

Dé mainstream media-partner voor duurzaam ondernemen


TGTHR (lees: together) is gericht op het versterken en mainstreamen van duurzaamheid. TGTHR publiceert dagelijks die content waar ondernemers en professionals die duurzaam ondernemen direct mee aan de slag kunnen. We begrijpen dat onder­nemers met duurzaamheid bezig willen (of moeten), maar vooral ook succesvol willen ondernemen. Wij zijn er van overtuigd dat dit hand-in-hand moet gaan. Daarom verliezen wij de zakelijke kant van duurzaamheid niet uit het oog.

De content wordt gepubliceerd via diverse kanalen: de website, het magazine en de nieuwsbrief, maar ook via TwitterFacebook en LinkedIn. Verspreiding via de kanalen van partners speelt hierin een cruciale rol.

TGTHR groeit hard. Dat komt omdat wij ons vol inzetten op het vergroten van ons bereik; dat is waar de grootste waarde voor onze partners ligt. Het vergroten van het bereik jagen we aan via auteurs en partners, maar ook via gecontroleerde verspreiding en social media. 

TGTHR is een open media-platform waar iedereen aan kan bijdragen. Het is daarom ook mogelijk auteur te worden en eigen artikelen te plaatsen. Voor de auteur levert dit een mooi podium én exposure op, maar wij verwachten van de auteurs ook dat ze het artikel zoveel mogelijk binnen hun eigen netwerk delen. Zo creëren we een sneeuwbaleffect, waarmee het bereik voor alle partijen zich steeds sneller vergroot en duurzaamheid zo snel mogelijk mainstream wordt. 

Ook van onze partners verwachten we dat ze hun netwerk actief inzetten om het gezamenlijke bereik te vergroten. Zodat we allemaal van een groter bereik (nieuw viswater!) kunnen profiteren. 

TGTHR kan met haar diversiteit aan kanalen voor iedere partner op verschillende manieren van waarde zijn. Dat maakt TGTHR tot dé mainstream media-partner voor bedrijven en organisaties die actief (willen) zijn op het gebied van duurzaamheid.

TGTHR kiest voor een contentmarketing-aanpak. Door de doelgroep te informeren met relevante kennis en ­diensten afkomstig van onze partners en deze te verrijken met verdieping (d.m.v. taggen, linken en koppelen aan white­papers, ­onderzoek, video, website etc.), positioneren wij onze partners als kennispartijen en creëren wij een podium waar zij hun duurzame imago of diensten onder de aandacht kunnen brengen. Een goede contentstrategie levert de partner optimaal bereik en/of nieuwe leads op.

 


 

Kwaliteit in Bedrijf

Platform voor MVO en kwaliteitsmanagement


Kwaliteit in Bedrijf is het grootste platform voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en kwaliteitsmanagement in Nederland en België. Binnen de doelgroep valt natuurlijk de kwaliteitsmanager; daarnaast is het magazine populair bij het hoger management.

Het kleurrijke magazine verschijnt negen keer per jaar. Er is gekozen voor een frisse opmaak en helder geschreven artikelen, die de lezer motiveren en inspireren. De onderwerpen lopen uiteen van methodieken als Six sigma, TQM, EFQM, Lean Management, Balanced Scorecard en Business Process Management, tot aan 7S, TRIZ/ASIT, nieuws over (ISO) normen en certificering, de MVO-Prestatieladder en klachtenmanagement. Kortom, alles waar de tegenwoordige KAM-manager of de MVO-manager mee te maken heeft of krijgt.

Daarnaast is er veel ruimte voor nieuws uit de kwaliteitswereld: denk aan kwaliteitsdagen en andere evenementen, nieuws over organisaties als het INK en het NNK, de laatste ontwikkelingen over software voor kwaliteitsprocessen, nieuwe managementboeken, enzovoort.

De website is het bezoeken zeker waard. Naast dagelijks nieuws is hier bijvoorbeeld ook ‘Het artikel van de maand’ te vinden: speciaal voor u geselecteerd uit de laatste uitgave.

Voor abonnees zijn er tal van waardevolle extra’s binnen te halen. Wat dacht u van gratis managementboeken? Ook bij steeds meer evenementen krijgen abonnees van Kwaliteit in Bedrijf korting op de deelnameprijs.

 


 

Kunststof Magazine

Hét onafhankelijke platform voor de rubber- en kunststofindustrie in Nederland en België


Kunststof Magazine is – op afstand – het grootste en meest gelezen vakblad in de innovatieve wereld rond kunststoffen.

Boordevol vakinformatie rond apparatuur, materialen, toepassingen, techniek, milieu & recycling, marktinformatie, interessante series, nieuws en managementinformatie. Bedrijfsreportages geven in elk nummer een kijkje in de keuken van spraakmakende collegabedrijven. Het uitgebreide overzicht van de trends in grondstofprijzen brengt slimmer inkopen binnen handbereik. Ook Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) neemt een belangrijke plaats in. Deze uitgekiende combinatie van onderwerpen maakt het blad geschikt voor iedereen die betrokken is bij deze sector.

Het kleurrijke magazine verschijnt negen keer per jaar. Met een frisse opmaak en helder geschreven artikelen, die de lezer motiveren en inspireren.

Het platform Kunststof Magazine bereikt kaderleden en technici van toeleveranciers (van o.m. machines en grondstoffen), verwerkers, bewerkers, ontwerpers en afnemers die zich bezighouden met kunststoffen.

De nieuwsbrief wordt tien keer per jaar verstuurd. Actueel nieuws is te vinden op de uitgebreide website. Daarnaast beschikt Kunststof Magazine over een actieve LinkedIn groep.