Wat is kwaliteitszorg?

Kwaliteitszorg is het constant en doelgericht werken aan kwaliteitsverbetering. Meestal gebruiken we deze term in relatie tot bedrijven en overheidsinstellingen, die hiermee eventuele problemen bij de wortel aanpakken. Het resultaat is een beter imago, een effectievere dienstverlening of een hogere kwaliteit producten.

Maar daar houdt de kwaliteitszorg niet mee op, want het is ook belangrijk om de resultaten hiervan te meten. Dat doet een bedrijf of instelling door bij haar klanten en/of gebruikers de tevredenheid te peilen.

Werken in de kwaliteitszorg

Kwaliteitszorg krijgt een steeds grotere rol in het bedrijfsleven. Organisaties beseffen dat kwaliteit van kritiek belang is en zien dat investeringen op dit gebied zich veelvuldig terugbetalen. Momenteel zijn er dan ook veel vacatures in dit beroepsveld, wat kansen biedt voor wie hiervoor openstaat.

In het vakblad Kwaliteit in Bedrijf vindt u alles over kwaliteitszorg. Een rubriek met de nieuwste vacatures hoort daar natuurlijk ook bij. Dat maakt dit blad niet alleen interessant voor wie al in deze branche werkt, maar ook voor de nieuwkomers.

Magazine voor professionals in kwaliteit

Kwaliteit in Bedrijf is al jarenlang hét vakblad voor professionals in kwaliteit. Of u nu net komt kijken of aan de top staat in de kwaliteitszorg, u vindt in dit vakblad het nieuws dat er echt toe doet. Wie Kwaliteit in Bedrijf geregeld leest weet alles over nieuwe inzichten en technieken.

Met een abonnement op Kwaliteit in Bedrijf ontgaat u niets meer. Klik daarom op ‘Abonneren’ voor meer informatie. Als teken van dank bieden wij u een aantrekkelijke korting