Nieuws

Kwaliteit Contactcenter SNT bekroond met COPC-certificaat

SNT heeft het COPC-certificaat behaald voor de Postbank dienstverlening te Groningen met de maximaal te behalen score van 2000 punten. Wereldwijd is er slechts een aantal in-house en facilitaire callcenters die dit prestigieuze certificaat hebben behaald. Eerder dit jaar won het Contactcenter van SNT al de Nationale Contact Center Sales Award NCCSA). COPC (wat staat voor Customer Operations Performance Center) is een wereldwijd High Performance besturingsmodel voor contactcenters. Dit betekent op topniveau presteren, gedurende langere tijd en op alle facetten binnen het Contactcenter, zoals ondermeer de kwaliteit van agents, rapportage, planning en bedrijfsprocessen en met als rode draad hoge klanttevredenheid en prestatieverbetering. ‘Dit certificaat is hét bewijs dat SNT in de Champions League van contactcenters opereert. Ons speerpunt is kwaliteit in alles wat we doen en dat is nu zwart op wit bewezen’, aldus Jac. Vermeer, algemeen directeur van SNT. ‘Bij SNT is kwaliteit, en daarmee COPC, de kern van de bedrijfsfilosofie. Het certificaat is de kroon op het werk van SNT, dat geheel zelfstandig met eigen COPC gecertificeerde consultants en managers naar de certificering heeft toegewerkt’. De gecertificeerde dienst van SNT in Groningen, maakt onderdeel uit van het virtuele contactcenter van Postbank ING. Dat SNT is gecertificeerd met juist deze dienst, zegt wel iets over de jarenlange relatie tussen SNT en de Postbank. Deze partnership werd onlangs ook nog benadrukt met de nominatie voor de NCCSA Award.