Nieuws

B2B Klantgerichtheidsprijs 2008 voor Zwitserleven

Zwitserleven is de winnaar geworden van de B2B Klantgerichtheidsprijs 2008. Een topprestatie in een competitie waaraan alle DOOR Businessclubleden hebben meegedaan. Uit de test bleek dat de medewerkers van Zwitserleven initiatief tonen en aan de telefoon uitblinken in snelheid en enthousiasme. Initiatiefnemer van de B2B Klantgerichtheidsprijs is DOOR Training & Coaching, dat in 1988 voor het eerst de Klantgerichtheidsprijs uitreikte. In 2008 is er gekozen voor een branchegerichte aanpak. Elke branchewinnaar maakt kans op de Klantgerichtheidsprijs 2008. De B2B Klantgerichtheidsprijs 2008 heeft plaats gehad onder de leden van de Baseball Businessclub Neptunus uit Rotterdam, de NeVoBo Businessclub uit Nieuwegein en de DOOR Martinus Businessclub uit Amstelveen. De overige finalisten van de B2B Klantgerichtheidsprijs 2008 waren: ING Bank uit Amstelveen, QUBE ICT Solutions uit Hoofddorp, Steengoed Hypotheken uit Wormerveer en Hoogenboom Autolease uit Rotterdam.