Nieuws

Orange krijgt Award voor klanttevredenheid

Het technologisch marketing consultancybureau Telemark heeft haar World Record Award uitgereikt aan Orange Business Services. Dit internationale telecombedrijf krijgt deze onderscheiding omdat zij als netwerkoperator het meeste heeft bijgedragen aan het verleggen van de grenzen van klanttevredenheid. De prijs is toegekend op basis van het laatste Global Data VPN rapport ‘Raising the Bar’ van Telemark. Dit rapport is gebaseerd op 700 diepte-interviews met klanten van de voornaamste internationale VPN providers, gehouden tussen 1 juli 2007 en 30 juni 2008.
Naast de World Record Award kende Telemark nog zeven Gold Awards toe aan Orange Business Services voor het hoge niveau van tevredenheid onder gebruikers. Volgens Telemark zijn wereldrecords gevestigd in vier categorieën: veiligheid van data-overdracht, betrouwbaarheid van het netwerk, beschikbaarheid van het netwerk en functioneren van het netwerk. In drie aanvullende categorieën gooide Orange Business Services eveneens hoge ogen: ondersteuning op lokaal niveau, geen onderbreking bij installatie en onmisbaarheid voor klanten.
Jeroen van Brussel, Vice President Orange Business Services Benelux, is bijzonder trots op het juryrapport: ‘We investeren veel in de klanttevredenheid, wat past bij onze positie als één van de wereldwijde marktleiders. Dat dit nu in de branche op deze wijze erkend wordt, is een belangrijke opsteker. Het is ook direct een nieuwe uitdaging waarbij de lat hoger wordt gelegd. Deze award verhoogt opnieuw de verwachtingen die onze klanten hebben. Met deze taak gaan we graag aan de slag.’