Nieuws

ABN Amro en Friesland Foods genomineerd voor Gouden Oor

Op vrijdag 27 maart a.s. vindt in het Cobramuseum in Amstelveen de uitverkiezing van het Gouden Oor 2009 plaats. Het Gouden Oor is de prijs voor de organisatie met het beste klachtenmanagement en is een initiatief van het Platform voor Klachtenmanagers.
ABN Amro en Friesland Foods zijn door de jury genomineerd voor deze prestigieuze onderscheiding. Tijdens de bijeenkomst eind maart presenteren de beide nominées hun 'best practices', waarna de jury bepaalt wie van de beide genomineerden de beste is. De verkiezing wordt opgeluisterd met een keynote speech van prof.dr. Peter Verhoef over de impact van service recovery op de klantrelatie in het licht van customer equity.
Met de uitverkiezing van het Gouden Oor wil het Platform bijdragen aan meer bewustwording voor professionalisering van klachtenmanagement en de aandacht vestigen op best practices om van te leren.
In 2007 sleepte MCB Nederland het eerste Gouden Oor in de wacht. ING Bank en KPN, die samen met MCB waren genomineerd voor het Gouden Oor, werden als runners-up beloond met een Gouden Oor-Konde.