Nieuws

CRM Award 2006

Onlangs is voor de vijfde keer de CRM Award uitgereikt. Tijdens een feestelijk diner in Kloostersalons Mariënhof te Amersfoort ontving Robeco Direct de CRM Award 2006, de prijs voor klantgericht ondernemen, uit handen van juryvoorzitter prof.dr Ed Peelen en voorzitter van het CRM Genootschap drs. Wil Wurtz. Het is niet voor het eerst dat Robeco Direct deze prijs in de wacht heeft gesleept; ook in 2003 won zij de CRM Award. In 2006 heeft de jury deze organisatie opnieuw tot winnaar uitgeroepen aangezien Robeco Direct opnieuw een aantal belangrijke stappen voorwaarts heeft gezet. Het klantgericht ondernemen is bij deze organisatie uitgegroeid tot 'klantgedreven adviseren'. Dit jaar waren er vier bedrijven die tot het laatste moment streden om de CRM Award. De Friesland Zorgverzekeraar, ING Mid Corporates en Wehkamp gingen naar huis met de titel 'Challenger'. Alle in totaal elf deelnemende bedrijven hebben een uitgebreid juryrapport ontvangen. Dit rapport is niet alleen een uitgebreide beoordeling van de inzending maar ook is door de jury aangegeven hoe en waar verbetering mogelijk is. De jury was dit jaar als volgt samengesteld: prof.dr Ed Peelen (Nyenrode Business Universiteit, voorzitter), prof.dr Ton Kuijlen (Universiteit van Tilburg), prof.dr Janny Hoekstra (Rijksuniversiteit Groningen), drs Annemiek van Moorst (Tote-m business architects), Erna ter Weele (Axciom), Conny Zijlstra (Capgemini), drs Arnoud Klerkx (Gartner).