Nieuws

CRM Association NL mede-organisator 'CRM in 1 Day'

Het grootste CRM-congres in Nederland, CRM in 1 Day, dit jaar gehouden op donderdag 10 september, wordt mede-georganiseerd door de CRM Association NL. Dat zijn initiatiefnemers ITcommercie en Beeckestijn Business School met CRM Association NL overeengekomen. Het bundelen van de krachten maakt het mogelijk het CRM-vakgebied nog beter te promoten en te ondersteunen binnen het Nederlandse bedrijfsleven en overheidsorganisaties.
Naast CRM in 1 Day zullen CRM Association NL als branche-organisatie, ITcommercie als vakmedia en Beeckestijn Business School als opleider ook andere CRM-evenementen op elkaar afstemmen en ondersteunen.
Wil Wurtz, directeur van CRM Association NL over de samenwerking: “Voor de leden van CRM Association NL is het van belang hun kennis over klantgericht ondernemen te verdiepen en hun ervaringen met vakgenoten te delen. De samenwerking met vaktitel ITcommercie en opleidingsinstituut Beeckestijn stelt hen in staat dit nog beter te doen.”
Bjørn Hascher, uitgever van ITcommercie: “Als onafhankelijke vakuitgever op het gebied van CRM is het prettig om samen te werken met andere partijen die veel kennis hebben over dit onderwerp. Door de gebundelde krachten kunnen we ons nog meer op de inhoud richten wat ten goede zal komen aan de bezoekers van de gezamenlijke CRM-evenementen.”
“Het professionele niveau van medewerkers binnen organisaties die zich bezighouden met klanten in Nederland stijgt, maar er is nog veel ruimte voor verbetering,“ aldus Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School. "CRM-evenementen kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan inzicht en kennisverbetering. Met CRM Association NL kunnen we daar nu nog beter invulling aan geven.”
CRM in 1 Day is een belangrijke kennisdag voor CRM-, marketing, sales en customer service beslissers. Klantkennis, klantbehoud en efficiënte commerciële processen binnen een organisatie zijn onderwerpen die in deze economische tijden hoog op de agenda staan. Internationale CRM-en marketinggrootheden zullen de bezoekers op scherp zetten en met de 30 specifieke kennissessies kunnen bezoekers hun inzicht en het kennisniveau vergroten.