Nieuws

Kwaliteitsmanager van de toekomst

Kwaliteitsmanagement is geen statisch begrip. De dynamiek van de markt vraagt om continue verbetering en vernieuwing van uw producten en dienstverlening. Klanten stellen steeds hogere eisen en wetgeving verandert voortdurend. Vernieuwing en resultaatgericht werken is van groot belang. Dit vraagt nogal wat van uw onderneming. Hoe zorgt u voor de juiste invulling van de functie van kwaliteitsmanager en een goede opzet van uw kwaliteitsmanagementsysteem (KMS)? Met als gewenst resultaat: een KMS dat uw bedrijf ondersteunt naar een hoger plan te komen en blijvend goede resultaten te boeken.
Tijdens deze themadag krijgt u handvatten om dit vraagstuk in uw eigen praktijk te beantwoorden. Tijdens de lezingen delen twee kwaliteitsmanagers hun ervaringen en inzichten bij het doorontwikkelen van het KMS binnen hun organisatie. In de workshops krijgt u meer grip op de praktische invulling van risicobeheersing en prestatiemanagement.
Voor een volledig programma en voor aanmelden: www.mikrocentrum.nl. (tabblad Themadagen)