Nieuws

Supervisors van het jaar gekozen

In het Vorstelijk Complex te Utrecht zijn Lisan Lutterman en Fethi Hadish gekroond tot Supervisors van het Jaar 2011. De onafhankelijke vakjury, onder leiding van Jac Vermeer (Algemeen Directeur SNT), roemde het niveau van alle genomineerden maar wist desalniettemin een unanieme keuze voor beide winnaars te maken. Lutterman (arvato services) en Hadish (UPC)  zijn een jaar lang het boegbeeld voor teamleiders en supervisors in klantcontact organisaties.

De Supervisors van het Jaar 2011 zijn gekozen uit een groep van 63 middlemanagers die voor de wedstrijd werden opgegeven. Een ongekend hoge opkomst waarmee Supervisorweb de waardering en het belang van deze vakonderscheiding binnen het contact center vakgebied onderstreept ziet. Belangrijke elementen in de competitie zijn een uitgebreide vragenlijst, een presentatie aan de vakjury, een check op referenties en een stemronde via internet.

Fethi Hadish  (winnaar in de categorie inhouse contact centers) wordt door de jury geroemd om zijn durf om te veranderen, die hij weet te koppelen aan de inhoud. Met grote resultaatgerichtheid boekt Hadish goede resultaten voor zijn werkgever UPC, waar hij werkzaam is op de afdeling Retentie.

Lisan Lutterman (winnaar in de categorie facilitaire contact centers) wordt geprezen om haar zelfstandigheid en het vermogen om de drempel tussen management en medewerkers weg te nemen. Met haar prestatiedrang en lef weet ze haar Zalando team bij Arvato Services  op een positieve manier in beweging te krijgen.

Beide winnaars worden door de vakjury betiteld als exponenten van een aanstormende generatie jonge klantcontact managers. Aan de titel is een reischeque van Euro 1.000 verbonden, evenals een aantal andere prijzen.