Over Kwaliteit in Bedrijf

Kwaliteit in Bedrijf is het grootste platform voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en kwaliteitsmanagement in Nederland en België. Binnen de doelgroep valt natuurlijk de kwaliteitsmanager; daarnaast is het blad populair bij het hoger management. 

Het kleurrijke magazine verschijnt negen keer per jaar. Er is gekozen voor een frisse opmaak en helder geschreven artikelen, die de lezer motiveren en inspireren. De onderwerpen lopen uiteen van methodieken als Six sigma, TQM, EFQM, Lean Management, Balanced Scorecard en Business Process Management, tot aan 7S, TRIZ/ASIT, nieuws over (ISO) normen en certificering, de MVO-Prestatieladder en klachtenmanagement. Kortom, alles waar de tegenwoordige KAM-manager of de MVO-manager mee te maken heeft of krijgt.

Daarnaast is er veel ruimte voor nieuws uit de kwaliteitswereld: denk aan kwaliteitsdagen en andere evenementen, nieuws over organisaties als het INK en het NNK, de laatste ontwikkelingen over software voor kwaliteitsprocessen, nieuwe managementboeken, enzovoort. 

De website is het bezoeken zeker waard. Naast dagelijks nieuws is hier bijvoorbeeld ook ‘Het artikel van de maand’ te vinden: speciaal voor u geselecteerd uit de laatste uitgave. 

Voor abonnees zijn er tal van waardevolle extra’s binnen te halen. Wat dacht u van gratis managementboeken? Ook bij steeds meer evenementen krijgen abonnees van Kwaliteit in Bedrijf korting op de deelnameprijs.