Nieuws

Philips wint Gouden Oor Award ‘beste feedbackmanagement’

Philips heeft de Gouden Oor Award gewonnen voor beste feedbackmanagement. Ze verdienden deze bekroning voor de innovatieve wijze waarop ze de stem van de klant integreerden in de gehele productlevenscyclus. Runners up Alphabet en Binck werden door de jury onderscheiden met een Gouden Oorkonde. De Gouden Oor Award werd op 15 oktober in Putten voor de zesde keer uitgereikt en is een initiatief van Stichting Gouden Oor. Met de uitverkiezing van de Award draagt de Stichting bij aan luisteren en gehoor geven aan klanten en vestigt de aandacht op best practices om van te leren. Eerder sleepten MCB Nederland (2007), ABN Amro (2009), Robeco Direct (2011) Essent en KLM (2012) en Eneco (2013) deze prijs voor de meest klantgevoelige organisatie in de wacht

De toetsingskaders die de jury hanteert voor deze Award zijn gebaseerd op de Gouden Oor Standaard en de Europese richtlijn voor Service Excellence (CEN/TS 16880). De jury van de Gouden Oor Award bestaat uit prof. dr. Fred Langerak (hoogleraar Management van Productontwikkeling aan de Technische Universiteit Eindhoven), Hein Dekker (Vedas Quality), Eric de Haan (Stichting Gouden Oor) en drs. Jean-Pierre Thomassen (customerdelight.nl).