Wie_wordt_Service_Excellence_Professional_2020.jpg
Nieuws

Wie wordt Service Excellence Professional 2020?

Mellyora Adams (PFZW), Marnix Slot (Cendris) en Laura Thijssen (Brabantia) zijn genomineerd voor Service Excellence Professional 2020. Jaarlijks bepalen Beeckestijn Business School en Stichting Service Excellence wie in aanmerking komt voor de titel ‘Service Excellence Professional van het jaar’. Op basis van afstudeeronderzoeken aan de post-HBO leergang Service Excellence worden de nominaties daarvoor bepaald.

 

Mellyora Adams onderzocht hoe PFZW een excellente klantbediening voor werkgevers kan realiseren vanuit een integraal klantbeeld. Marnix Slot onderzocht hoe het mensgerichte DNA van Cendris nadrukkelijker kan doorklinken in het effectiever boeien en binden van medewerkers. Laura Thijssen onderzocht hoe de stem van de consument binnen de internationale servicestrategie van Brabantia een volwaardiger plek kan innemen.

 

Tijdens de Service Excellence Clinic op 11 maart bij Beeckestijn in Leusden lichten genomineerden hun case toe. Op basis daarvan bepaalt de jury wie zich Service Excellence Professional 2020 mag noemen. De jury bestaat uit Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School), Berend-Jan Rietveld (head of Passenger Experience van Schiphol en Service Excellence Professional 2019) en Alexander de Vries (owner Hostmanship Group).

 

Kijk voor meer informatie op https://serviceexcellence.nu/.