Laura_Thijssen_Service_Excellence_Professional_2020.png
Nieuws

Laura Thijssen Service Excellence Professional 2020

Laura Thijssen is verkozen tot Service Excellence Professional 2020. Mellyora Adams (PFZW) en Marnix Slot (Cendris) ontvingen als runners up een Service Excellence Oorkonde. Jaarlijks bepalen Beeckestijn Business School en Stichting Service Excellence wie in aanmerking komt voor de titel ‘Service Excellence Professional van het jaar’.


Laura Thijssen, Consumer Service Lead bij Brabantia, onderzocht hoe de stem van de consument binnen de internationale servicestrategie van Brabantia een volwaardiger plek kan innemen, zodat service niet alleen voldoet aan de verwachtingen van de consument én van de medewerker, maar zodat service ook naast marketing en sales een verschilmakende succesfactor voor Brabantia wordt. Op basis van uitgebreide analyses, onder meer gebaseerd op het Service Excellence Model, wordt in samenspraak met marketing en sales de servicevisie nauw afgestemd op wat consumenten echt nodig hebben. Deze visie wordt vertaald naar een servicebelofte die concreet wordt in benodigd gedrag van medewerkers. In drie stappen – Promise, Pay attention en Please step closer – wordt service zowel richting de consument als binnen Brabantia zo op een nog hoger niveau gebracht.