Gratis_kennissessie_Service_Excellence_Pitstop.jpg
Nieuws

Gratis kennissessie: Service Excellence Pitstop

Stichting Service Excellence organiseert op woensdag 30 september een gratis kennissessie van twee uur, bedoeld voor organisaties die na een eerste kennismaking met de filosofie en het model verdere interesse hebben in Service Excellence en/of zich oriënteren om ermee aan de slag te gaan in hun organisatie.

 

Programma

1. Inleiding in Service Excellence

2. De essentie van de vijf dimensies van Service Excellence: design, strategie, cultuur, innovatie en operatie.

3. In kleinere groepen op basis van een Service Excellence scan identificeren van eerste inzichten en aandachtsgebieden.

4. Hoe gefaseerd gaan werken aan Service Excellence?

 

Organisatie

Stichting Service Excellence – Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan & Ruud Stassen

 

Datum / locatie / tijden

Seats2Meet Utrecht / woensdagmiddag 30 september

12.30 – 14.30 uur Pitstop 1
15.00 – 17.00 uur Pitstop 2

 

Kijk voor meer informatie en het inschrijfformulier op de website.